Bricks Challenge
Foglalkozásunk egy izgalmas történettel kezdődik, amely felhívja a résztvevők figyelmét a STEM izgalmas világára.
Diákjaink elkötelezettek, és ez elősegíti a képzelet és a kritikus gondolkodás képességeinek kiaknázását.
Képzett oktatóink egyik célja, hogy inspirálja a fiatalságot, hogy a társadalom létfontosságú és produktív tagjaivá váljanak.
Az építőkockákat más elektronikai eszközökkel és mechanikus alkatrészekkel együtt használva tanulóink fejlesztik építési készségeiket. A tanórák egy rövid bemutatóval kezdődnek, amelyet azonnal a Young Engineers modellek építése követ. A Bricks Challenge résztvevői kizárólag a Young Engineers kutató- és fejlesztési csoportja által megálmodott és gyártott építőelemeket használják. Mindegyik szórakozással teli Bricks Challenge tevékenység a gyerekeket az alkotásra, az építésre és a tanulásra motiválja.
A Bricks Challenge foglalkozáson résztvevők fontos elméleti és gyakorlati fogalmakról tanulnak. A Bricks Challenge olyan jelentős tudósokat és feltalálókat ismertet meg a tanulókkal, mint Leonardo Da Vinci, Sir Isaac Newton, Archimedes és még sok mást. Ezen figyelemre méltó történelmi személyek mindegyike jelentős szerepet játszott napjainkban tudományának és a technológiájának fejlődésében. Történeteiket felhasználva inspiráljuk és oktatjuk fiatal mérnökeinket.
A Bricks Challenge résztvevői a klasszikus mechanika számos különböző témájával ismerkednek meg, többek között: a fizika törvényei, a centrifugális erő, a centripetális erő, a tehetetlenségi erő, a kinetikus energia, a potenciális energia, a akció-reakció törvénye, az emelőerő, a nyomaték, a tőkeáttételi pontok, terheléseloszlás, erőmegőrzés, szögimpulzus és még sok más. A gyerekek elsajátítják a modellek felépítéséhez szükséges tudományos számítások elvégzéséhez nélkülözhetetlen matematikai készségeket.
Bricks Challenge célja

- A tervezés és az időbeosztás képességeinek növelése
- Az önálló, kreatív gondolkodás ösztönzése
- A mérnöki folyamatelemzés képességének fejlesztése
- A fizikai törvények és a különféle természeti jelenségek ismeretének bővítése
- A térbeli felismerés fejlesztése
- Az önhatékonyság érzésének ápolása
- Az interperszonális kommunikációs készségek bővítése